Storsjöyran

Heeej.

Förlåt att jag inte har skrivit men har träffat vänner hela dagen.
För ett tag sedan så fixade jag våfflor till middag....

Det regnar, kuuuul... NOT!
Dricker i alla fall vin just nu och ska snart duscha. Sedan blir det förkrök hos min vän Niklas och sedan smäller det. Vi ska befinna oss i Larrystältet halv elva också, min bästa vän jobbar där ;)

SKVALLER:
En av de nya storbloggarna, som driver Isabelles.nu bor ju här i min gamla hemstad Östersund (som vi är i just nu) och hon går på palmcrantzskolan (jämtlands gymnasium som det heter nu) och hon är spänd. Och med spänd menar jag att hon är så pass osäker över sitt utseende att hon går omkring med samma min och samma hållning hela tiden (säkra källor, rättare sagt 100% säkert att så är fallet)
Många av hennes vänner umgås inte heller längre med henne för att hon är tråkig. Så jävla tråkig!


Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0