Sick?

Jag äter mitt snor. Helt ärligt så känns det i alla fall som det. Jag sitter och snorar, men det sjuka är att snoret aldrig kommer ut när jag snyter mig, utan bara när jag "drar in" det - Och då måste jag svälja det. (Det låter snuskigare än det är, men jag överdramatiserar en del, haha)

Har kikat på två filmer ikväll, helt okej var dom.
Första, som vi hyrde;



Och sen, som kom på kanal 6;


Jag tänkte dra ut på balkan nu och ta en cigg-eligg-eli... Det är de enda som verkligen hjälper mot min hosta. Sedan ska jag försöka sova, kanske fika liiite, börjar bli hungrig (
Imorgon blir det VUC och så ska jag hälsa på min underbara vän som ligger på sjukhuset. Stackars flickan som måste fasta (igen) från precis nu. För att hon KANSKE ska operera sig. ÅH! Sjukhus är så jävla överskattat.
Hon röntgade sig igår kl 10.00 och idag (!) fick vi veta hur röntgenplåtarna såg ut. Seriöst, hjärndöda idioter hade gjort det bättre, JAG hade gjort det bättre.


(för övrigt kliar min nya, en vecka gammal, tatuering nå förbannat!!!)
Sussa sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0