Det är officiellt!!

Min favoritfilm är inte längre "A love song for Bobby Long"...
Dear John är den finaste filmen jag någonsin sett och jag bölade
som ett spädbarn igenom nästan hela filmen!


Efter att ha sett en sådan film får jag bara lust att sätta mig i ett hörn och grina i flera timmar. Bara för att det är så skönt att gråta.

Psst. En hemlighet. Jag är en jävel på att gråta och jag gråter i princip nästan varje dag. Men det är över en vecka sedan som jag grät sist. Så ni kan ju tänka er hur mycket tårar som finns i min kropp just nu. Hoppas någonting hemskt händer så jag får grina. (skämt åsido)

Back to buisness, filmen är sevärd och snälla! När ni sett den, berätta för mig vad ni tycker!
Glass käkade vi också. Vanilj glass med hemmagjord o'boy-chokladsås, hallon och mammas hemmagjorda rabarberkaka. Mumsigt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0